Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2009

6-9-2009


ελαιογραφία,50χ60 εκ.

24 σχόλια:

dhmhtra είπε...

Λιάντα...καλησπέρα.
Οι πίνακες σου καταπληκτικοί και κυρίως μου αρέσουν τα χρωματά σου και τα θέματα σου.
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά και γω στα 50 μου χρόνια έπιασα πινέλα για να ζωγραφίσω, ένα όνειρο πολλών χρόνων που άργησε να υλοποιηθεί.Εγω φυσικά παίζω με τα χρώματα και τις μπογιές και δεν τολμώ να δείξω τα έργα μου πουθενά.
Θα τα ξανά πούμε.
Φιλιά

zinaa kapa είπε...

τρομερη!!!! απιθανη ζωγραφια....

μπραβο σου....


και καλο βραδυ

Theogr ο κηπουρός είπε...

Επιτέλους γυρίσαμε (κλικ)

Maria B. είπε...

πανέμορφο, με μια γοητεία που σε γαληνεύει. !!!!!!!

υπέροχα χρώματα !

Θα ήθελα πολύ να ακολουθήσω το παραδειγμά σου, γιατι ενα απο τα πράγματα που μετανοιωσα στην ζωή μου είναι ότι δεν πηρα μαθήματα ζωγραφικής. Ελπίζω τώρα που μεγάλωσαν τα παιδιά μου να καταφερω να κάνω κάτι !!

Λιάντα είπε...

Καλή μου Δήμητρα.....την καλησπέρα μου!
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Σίγουρα,ποτέ δεν είναι αργά γλυκιά μου,γιατί βλέπω από τον εαυτό μου...
Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ,σε όλη μου τη ζωή με τη ζωγραφική και τώρα ξαφνικά,δεν ξέρω και πως να το εξηγήσω...ειλικρινά,κάνω πράγματα που πραγματικά με εκπλήσουν!
Τελικά,πιστεύω ότι πρώτα είναι να βρεις ελεύθερο χρόνο και δεύτερον,να αγαπήσεις αυτό που κάνεις.....
Ευελπιστώ,να δω σύντομα και τη δική σου δουλειά,ειλικρινά,θα το ήθελα πολύ!
Καλό σου βραδάκι...
Λία...

Λιάντα είπε...

Ζίννα μου.....σ'ευχαριστώ πολύ και πραγματικά,χαίρομαι που σ'αρέσουν οι πίνακές μου!
Καλό βραδάκι εκεί στην όμορφη Κύπρο και τα θερμά μου συλλυπητήρια στην νυφούλα σου!
Κουράγιο από εμένα....και δύναμη!
Πολλά φιλιά....
Λία...

Λιάντα είπε...

Θοδωρή μου......
Καλησπερούδια σου...!
Σου εύχομαι....καλό Φθινόπωρο!
Λία...

Λιάντα είπε...

Μαρία μου....ποτέ δεν είναι αργά κοπέλα μου....
Όπως έγραψα και στη Δήμητρα,θέλει λίγο χρόνο και αρκετή διάθεση!!!
Θα σε βοηθήσει πάρα....μα πάρα πολύ,αν μπορέσεις να δεις τις εκπομπές του bob ross στο κανάλι της ΕΡΤ3,το μεσημέρι.Αν δεις δύο τρείς εκπομπές του,ειλικρινά,θα μπεις στο νόημα......
Μακάρι να μπορέσεις να ασχοληθείς,για να καταλάβεις πόσο όμορφη ενασχόληση είναι και πάνω απ' όλα να αισθανθείς την ικανοποίηση....ότι ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!
Καλό βραδάκι από μένα.....
Πολλά φιλιά....
Λία...

Velvet2 είπε...

Καλησπέρα Λια
Καλώς μας ξανάρθες
Μπορεί ο Αύγουστος να μας χαιρέτησε
Αλλά ο Σεπτέμβρης ακόμα είναι ξανθός
και καλοκαιρινός
Θάλασσες λοιπόν και μακρινά ταξίδια
Εμείς με την σκέψη μας
Κι εσύ με τα χρώματα σου
Πολλά φιλιά

Βελβετ

αχτίδα είπε...

Σου το έχω ξαναπεί οτι ο άνδρας μου λατρεύει αυτές τις τεχνοτροπίες, όποτε του δείχνω τα έργα σου μου λέει:-να ..έτσι μου αρέσει!Υπέροχα φίλη μου, θαυμάσια χρώματα , φαντάζομαι απο κοντα τι όμορφα θα είναι γιατί ξέρω οτι με τις φωτο χάνουν

Λιάντα είπε...

velvet....!!!
Αχ αυτά τα σαγηνευτικά λόγια σου και οι υπέροχες σκέψεις σου!!!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ...τον Βασίλη,να μιλάει με θαυμασμό για σένα,όπως επίσης και την δική μου ευχαρίστηση,να σε διαβάζω.
Οι δικοί σου άνθρωποι,θα πρέπει να αισθάνονται πολύ τυχεροί που σε έχουν κοντά τους....
Ξέρεις πόσο....σε εκτιμώ!
Καλό Φθινόπωρο καλέ μου velvet και πολλούς-πολλούς χαιρετισμούς!
Πολλά φιλιά....
Λία...

Λιάντα είπε...

Αχτίδα μου....
ναι,μου το έχει πει ξανά...
Είναι πιστεύω ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθένα από εμάς.Βέβαια,αυτό το στύλ,είναι περισσότερο κλασσικό και πεπαλαιωμένο,σε σχέση με τους μοντέρνους ζωγράφους.
Πόσο φαίνεται...ότι έχεις άποψη με τις φωτογραφίες...σε σχέση με τους πίνακες!!!!
Πραγματικά,τρελλαίνομαι όταν βλέπω πόσο θαμποί δείχνουν οι πίνακες,στις φωτογραφίες,αλλά δεν έχω και αρκετές γνώσεις με την τέχνη της φωτογραφίας,οπότε και το αφήνω στην τύχη ....
Χαίρομαι......που αλληλοκαταλαβαινόμαστε καλή μου φίλη!
Την αγάπη μου...
Λία...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ,σε όλη μου τη ζωή με τη ζωγραφική και τώρα ξαφνικά,δεν ξέρω και πως να το εξηγήσω..."

Δεν χρειάζεται να το εξηγήσεις, συνέχισε να δίνεις χρώμα στις σκέψεις σου!

Καλημέρα :)

Λιάντα είπε...

Τερατάκι μου...καλό!
αν να έχεις δίκιο....νομίζω...
Τι μου κάνεις κοπέλα μου...γλυκιά;
Τα φιλιά μου...!
Καλό σου βραδάκι....
Λία...

Cesc Ginesta είπε...

Άριστη ζωγραφική, με μια σωστή αρμονία ως προς τη μορφή και το χρώμα και ίσως, απλά ίσως, κάτι προβληματισμένος από το δυσανάλογο μικρό μέγεθος των σπιτιών στο ποτάμι ....

Άλλα από ότι λεπτομέρεια, μεγάλη δουλειά. Συγχαρητήρια!

ΟΚΣΚ

dhmhtra είπε...

Καλησπέρα ...είχα πολλές φασαρίες στο γραφείο μου αυτήν την εποχή και δεν μπόρεσα να σου γράψω!
Φιλιά

annafrank είπε...

Λία μου!Καλησπέρα,και να ευχηθώ καλο χειμώνα,μιας και αυτήν την στιγμή σε μας ρίχνει μια απίστευτη καταιγίδα!!Κάθε φορά βλέπω και μια ομορφιά στούς πίνακές σου!!Μου αρέσει πολυ το γηινό τους χρώμα!!Ολες οι παραστάσεις σου ειναι η μιά ποιό ομορφη απο την αλλη!!Καλή συνεχεια !Τα ξανά λέμε Φιλάκια πολλά!!

Magia da Inês είπε...

Olá amiga!
Passei para rever seu cantinho e ver as novidades...
Seu trabalho continua lindo como sempre!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo começo de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Λιάντα είπε...

Good morning my good friend ..... Cesc Ginesta!
In I thank for the observation, you have absolute right.
It will be supposed I correct my error.
The day where I painted, in the house I had a lot of world and this [epirrease] my thought.
I am glad that are well!
Your good week….
[Lia]…

Λιάντα είπε...

Καλή εβδομάδα Δήμητρα!
Δυστυχώς η' ευτυχώς ,αυτή η εποχή ήταν πάντα δύσκολη και για μένα....
Να είμαστε καλά και θα τα λέμε καλή μου κοπέλα....
Πολλά φιλιά.....
Λία...

Λιάντα είπε...

Αννούλα μου...
Τι κάνεις καρδούλα μου;
Καλό χειμώνα για σένα και τον Κωστή σου....
Ξέρεις ότι σας εκτιμώ και τους δύο,πάρα...πολύ!
Μπήκα στο blog σου και είδα αυτή την ευαισθησία,που πάντα είχες......
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λογάκια.....
Απλά και μόνο ...προσπαθώ...
Πολλά-πολλά φιλάκια!
Να περνάτε καλά και χαιρετισμούς στον Κωστή!
Λία....

Λιάντα είπε...

Boa manhã meu bom amigo, Magia a Dinamarca Inês!
Eu estou contente que você me recordou, mas eu sinto pesaroso que seja tanto distante.
Eu desejo que você é bem!
Boa semana para [sena]!
Muito amizade…
[Lia]….

αχτίδα είπε...

Φίλη μου ήρθα για επίσκεψη, υπέροχος ο πίνακας, τη γνώμη του άνδρα μου τη ξέρεις.

Liliana Lucki είπε...

Very nice.

Maravilloso.