Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

23-9-2009


ελαιογραφία,40χ60

26 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

για που το 'βαλαν άραγε!!!
θέλω ν' αρμενίσω μαζί τους

Λιάντα είπε...

Aχ....καλή μου Γαστεροπληξ!
Αυτοί,έχουν τον προορισμό τους.....
Εγώ που θα τον βρω,που όλα μου παν,στραβά κι ανάποδα;
Έχει εδώ και αρκετό καιρό,που σχολίασε ένας Κινέζος στο blog μου και μου έχει κάνει ζημιά.Στο δικό μου blog,μπαίνω....στις 20 προσπάθειες τη μία και στα δικά σας,δεν μπορώ να μπω με τίποτε.
Ακόμη....το ψάχνει ο τεχνικός....
Ελπίζω να είσαι καλά καλή μου...!
Τα λέμε....
Καλό βραδάκι και πολλά φιλιά..
Λία...

dhmhtra είπε...

Λιάντα...καλησπέρα!
΄Ομορφοι πίνακες και νόστιμες συνταγές, μας εντυπωσιάζεις συνεχώς!
Φιλιά

Cesc Ginesta είπε...

Απίστευτο!

αναγνωρίζουν όταν ένας καλλιτέχνης έχει αρχίσει να "σπάσει" το σχολείο για να αρχίσει "είναι".

Προβλέπω ένα λαμπρό μέλλον στο χρώμα κάθε φορά που βρίσκουν το δρόμο για την εμπορευματοποίηση ...

Ειλικρινή μου συγχαρητήρια!

kastrini είπε...

Καλημερα και καλη εβδομαδα..

Τι να πω για τα εργα σου?
Ειναι απλα υπεροχα..

Φιλια πολλα απο την ομορφη Κρητη.

Aνεμος είπε...

Η ανθρώπινη δύναμη.... Ναι...αυτή! Και η σκέψη..
κατα συμπτωση ζωγράφισες ενα χωριό σαν τον χωριό μου και θέκω τον πίνακα
θα τα πουμε στο μαιλ

Ανώνυμος είπε...

Μικρός ονειρευόμουν να’χα μια τρομπέτα
Με μάγευε σαν έπαιζε γλυκά η τρομπέτα

Το όνειρο μου ήταν σαν θα μεγαλώσω να πάρω μια τρομπέτα
Και με καμάρι και με μεγάλη μαεστρία να έπαιζα και εγώ

Περάσανε τα χρόνια και το όνειρο μου έκαιγε το μυαλό μου
Το άγχος της ζωής όμως κι’ φαμελιά μου το έδιωχνε μακριά

Κάποια μέρα που είχα τα γενέθλια μου μου
φέρανε ένα δώρο
Ήταν η τρομπέτα που είχα στα όνειρα μου
καινούργια αστραφτερή
Δεν μπόρεσαν να κρατηθούν τα δάκρια μου
την είχα ήταν δικιά μου
Μα τι λαχτάρα δεν μπορώ να παίξω θεέ μου
δεν έμαθα ποτέ

Εσύ κατάφερες να κανείς το όνειρο σου πραγματικότητα

Λιάντα είπε...

Kαλέ μου ανώνυμε......!
Ποτέ δεν είναι....αργά,για κανέναν...
Όταν κάτι το θέλουμε...τόσο πολύ,δεν μας μένει,από το να παλέψουμε,για να το αποκτήσουμε...
Στα πενήντα μου και...αρμόνιο έμαθα και να ζωγραφίσω.....κατάφερα!
Όνειρα απραγματοποίητα στη νιότη,που έγιναν πραγματικότητα....στο γήρας.
Λία...

Magia da Inês είπε...

Olá amiga!
Passei para rever seu cantinho... como sempre, maravilhoso e inspirador!
Novamente, parabéns!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Velvet2 είπε...

Γεια σου Λια
Κάθε τόσο περνάω από εδώ
Δεν σε βρίσκω..
Σε βλέπω εκεί απέναντι τώρα..

Διάβασα και το σχόλιο του ανώνυμου
Θα έλεγα κι εγώ
Ότι ποτέ δεν είναι αργά
Για οτιδήποτε
Αρκεί αυτό που κάνεις να το νοιώθεις

Ένα όμορφο κυριακάτικο απόγευμα, να περάσεις...

Λιάντα είπε...

Βελουδένιε μου.....!
Κάπου εδώ είμαι κι εγώ,μα....τόσο μπερδεμένη...με τα προβλήματα της ζωής,με συνέπεια να αφήσω για λίγο καιρό τη φαντασία μου....να κοιμάται.
Ειλικρινά,χαίρομαι που δεν με ξέχασες και αυτό το εκτιμώ...ιδιαίτερα!
Σε βλέπω,σχεδόν κάθε μέρα,να δίνεις τη δική σου γλυκειά παρουσία,σ' εκείνο το χώρο με τους προβληματισμούς,τις ίντριγκες,τις κακίες και τις ειρωνίες και κάθε φορά.....ηρεμώ,γιατί είσαι εκεί!!!
Να είσαι πάντα καλά....καλέ μου,με όλα τα όμορφα του κόσμου....μαζί σου!
Λία...

Adoyma είπε...

DESDE MADRID, ESPAÑA, FELICIDADES.
TUS PINTURAS SON PRECIOSAS!!!

Ιάκωβος είπε...

πρώτη φορά βρίσκομαι εδώ - ωραίοι πίνακες- και το πως χρησιμοποιούνται είναι φοβερό! Να και κάτι επίσης μη κερδοσκοπικό, δικό μου- www.alexiptoto.net (Αλεξήπτωτο - Διαδικτυακό Περιοδικό Λόγου και Τέχνης)

Sadia Hussain είπε...

Gorgeous painting! Wonderful rich colors!

Sadia Hussain είπε...

Gorgeous painting! Wonderful rich colors!

Velvet2 είπε...

Καλημερα Λια
Πως εισαι
Μπηκαμε στο χειμωνα τωρα πια
Ευχομαι ενα καλο μηνα..

Φιλια...

Magia da Inês είπε...

Oi, amiga!
Passei para rever seu cantinho e as novidades.
Espero que você não tenha desistido do seu cantinho...
Você é muito talentosa.
Revejo você em:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Que a alegria do nascimento do pequeno menino de Belém esteja presente agora e em todos os minutos de 2010!
Feliz Natal!!!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Velvet2 είπε...

Ευχομαι
Να περασεις
Καλα Χριστουγεννα
Με αγαπη και ευτυχια
Μαζι με τις αγαπημενες σου κορουλες

annafrank είπε...

Λιαντα μου...Τις Άγιες αυτές ημέρες, ας βρούμε λίγο χρόνο να συμφιλιωθούμε με τον εαυτό μας.......
Να δούμε τα λάθη μας.....
Να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε κάποια από αυτά......
Να τα βρούμε με την Ιδέα που Ξαναγεννιέται.......
Η δημιουργός Ιδέα που γέννησε το Σύμπαν γεννιέται μέσα σε αυτό....
Ελπίζω και μέσα μας.....
Για να γίνουμε και εμείς ένα κομμάτι του Σύμπαντος........
ΚΑΛΑ ΧΡΗΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Phivos Nicolaides είπε...

Ευχές και Χρόνια Πολλά καλή μου Λιάντα!

Magia da Inês είπε...

Amiga...

...que a fé e a esperança num mundo melhor sejam revividas a cada dia em seu coração!
Feliz 2010!!!

Beijinhos.
Itabira - Brasil

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Velvet2 είπε...

Χαθηκες Λια
Καλο μηνα ναχουμε
Φιλια..

neli είπε...

Τι υπέροχα χρώματα και εικόνες που ....ταξιδεύουν!!!!!
Πολύ καλή δουλειά!!!!

Jonny είπε...

Your paintings are beautiful!Your colors are vibrant-Sincerely Jonny