Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2009

2-9-2009


ελαιογραφία, 40χ60 εκ.

6 σχόλια:

Edilene Rocha είπε...

Passei para rever seu cantinho que é tudo de bom!
Muito lindo e criativo como sempre!...
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo começo de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Phivos Nicolaides είπε...

Όμορφα, απαλά χρώματα!

Sting είπε...

Έχεις μιαν εξαιρετική ευαισθησία στην απόδοση των γαιωδών χρωμάτων...

Λιάντα είπε...

Dear Edilene Rocha,

thank you very much for your kind words, I am very happy and excited because this website is a reason to bring people from all over the world together.I will soon visit your blog page.Have a nice day!!!

LIA

Λιάντα είπε...

Φοίβο μου,σ'ευχαριστώ πολύ για τα πάντα...καλά σου λόγια!
ειλικρινά,αυτη η επιβράβευση μου δίνει δύναμη,για να συνεχίσω αυτό που κάνω....
Την αγάπη μου ....καλέ φίλε!
Να είσαι πάντα καλά!
Λία....

Λιάντα είπε...

Sting......
Καλέ μου φίλε,έχεις απόλυτο δίκιο!
Λατρεύω τα χρώματα της γης,καθώς και την φύση....
Σ'ευχαριστώ για τα ενθαρυντικά σου λόγια!
Και όπως πάντα,θα σου πω,ότι χαίρομαι ειλικρινά,να σε διαβάζω...!
Την καλησπέρα μου...!
Λία...