Σάββατο, 18 Ιουλίου 2009

17-7-2009

ελαιογραφία 50χ70

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος αντιπερισπασμός...
να συνθέτεις χειμωνιάτικα τοπία στη μέση του καλοκαιριού... Πολύ δροσιστικός ο πίνακάς σου Λία..
ότι πρέπει για το 3ήμερο του καύσωνα που ξεκινά από σήμερα.

Σοβαρά τώρα.
Μου άρεσε πολύ η σύνθεσή σου.

Φιλιά
Κωστής

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σκέψεις σε χρώμα λευκό!!!

Καλημέρα :)

Vaso Mprataki είπε...

Πολύ όμορφες οι ελαιογραφίες σου Λία...!!
στο λέω σαν κάποια που ασχολήθηκε με αυτό...
από ότι θα είδες στο ιστολόγιο μου...ασχολήθηκα και εγώ με την ζωγραφική τοπίων μόνο που εγώ χρησιμοποίησα πλαστικά και όχι λάδια...
θα περιμένω να δω και άλλα έργα σου...
μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού και σε περίοδο καύσωνα με την τελευταία ανάρτηση σου μας έφερες λίγη δροσιά...
να'σαι καλά φίλη μου
και πάλι ευχαριστώ για το βραβείο και για τα καλά λόγια σου για το μπλέ βελούδο.

Phivos Nicolaides είπε...

Δυνατές σκέψεις με χειμωνιάτικο χρώμα στη μέση του... καλοκαιριού..

Λιάντα είπε...

Εμ....έσκασα από τη ζέστη των τελευταίων ημερών ,Κωστή και αισθάνθηκα την ανάγκη της δροσιάς.

Λιάντα είπε...

Τερατάκι μου......!
Χρώμα λευκό,έπεσες διάνα....!
Μου λείπει το χιόνι......
Πολλά φιλάκια...!
Λία...

Λιάντα είπε...

Βάσω μου...!
Χάρηκα για την επίσκεψή σου,πραγματικά!
Η επιβεβαίωση μιας ειδικού,είναι πάντα καλοδεχούμενη.....
Έχω δει τη δουλειά σου και πραγματικά σε θαυμάζω!
Η αλήθεια είναι,ότι τώρα με τις ζεστούλες,δυστυχώς τα πράγματα πάνε αργά.....
Περιμένω τον Χειμώνα,για μεγαλύτερη....έμπνευση.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
Την αγάπη μου....!
Λία...

Λιάντα είπε...

Φοίβο μου......
Έψαχνα λίγη δροσιά και την βρήκα μόνο στη σκέψη και τα πινέλα.....
Τελικά,ότι δεν έχουμε,εκείνο ζητάμε........
Την καλησπέρα μου,στην πανέμορφη Κύπρο μας!
Λία...

αχτίδα είπε...

Πολύ ΄'ομορφο τοπίο , σου το έχω ξαναπει είναι το αγαπημενο στυλ ζωγραφικής του άνδρα μου, τα βλέπει και μου λέι: να! τέτοια τοπία μου αρέσουν!

Λιάντα είπε...

Αχτίδα μου.......
Σ' ευχαριστώ πολύ...!
Καθ' ότι αυτοδίδακτη,δυστυχώς αυτό ξέρω να κάνω μόνο......
Πάντως,θα ήθελα να μάθω και κάποιες άλλες τεχνικές,για να πλουτίσω τη ζωγραφική μου φαντασία....
Προς το παρόν όμως,υπάρχουν οι διακοπές,που πρέπει να τις εκμεταλευθούμε στο έπακρο....
Πολλά φιλιά....
και χαιρετισμούς στον σύζυγο....
Λία...

Cesc Ginesta είπε...

Magnífica pintura, genial, me gusta mucho, especialmente el cielo.

Enhorabuena Artista!!

Cesc

Ιάνειρα είπε...

Εξαιρετικό!!