Κυριακή, 12 Ιουλίου 2009

12-7-2009

ελαιογραφία 50-60

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Λία
αυτός ο πίνακας με ταξιδεύει...
Το όλο τοπίο μου δίνει την αίσθηση της αναμονής...
Περιμένεις να εμφανιστεί κάποιος οδοιπόρος για να αγναντέψει
την ομορφιά έπλασαν τα άξια χεράκια σου...

Κωστής

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πόσο θα ήθελα μια βόλτα σε ένα ποτάμι με γάργαρο νεράκι

Λιάντα είπε...

Κωστή μου.....
Σ'ευχαριστώ!

Λιάντα είπε...

Γαστεροπληξ μου......συγνώμη για την αργοπορεία,αλλά τώρα το καλοκαιράκι,όλο στο πήγαινε-έλα είμαστε.
Να σου πω,με τόσες ζέστες,των τελευταίων ημερών,ότι πρέπει είναι η βολτίτσα στο βουνό....
Πολλά φιλιά!
Λία...

marianaonice είπε...

Απίστευτα τα έργα σου...
Αυτή η ζωγραφική με συναρπάζει και με γοητεύει...
Η απεικόνιση της φύσης μέσα από τον καθρέφτη της ψυχής σου...
Νάσαι καλά Λιάντα
Χαίρομαι που σε @γνώρισα!
:))

Λιάντα είπε...

marianaonice .....την καλησπέρα μου...!
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,πραγματικά.....είναι για μένα,μεγάλη....χαρά!!
Αγαπώ τη φύση και η αγάπη μου αυτή,βγαίνει αυθόρμητα,στον καμβά...
Διάβασα το ιδιαίτερα....ενδιαφέρον blog σου και ειλικρινά,χάρηκα που στάθηκα τυχερή να σε συναντήσω,στη blog-γειτονιά μας!
Λία....