Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

4-5-2009




ελαιογραφία,50χ60

15 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ήσυχο, ήσυχο το ποταμάκι,
αργοκυλάει το καθάριο του νεράκι....

την θυμάσαι την ταινία με τον Βέγγο, καλά περνάς εσύ με τους πίνακες, κάνεις ταξιδάκια παντού!!!!

Λιάντα είπε...

Νάτο......και το ποιηματάκι!
Πραγματικά,ταξιδεύω......στους τέσσερις τοίχους εγώ.
Αλλά ας μην παραπονιέμαι,είναι κάτι που αγαπώ πάρα...πολύ!
Το άσχημο είναι,ότι ο ποπός φαρδαίνει και με τις τόσο όμορφες και νόστιμες συνταγές σου,πως θα γίνει...να τον περιορίσω;
Λία...

Phivos Nicolaides είπε...

Ωραίος πράγματι τρόπος έκφρασης!

Λιάντα είπε...

Την καλησπέρα μου....στην Κύπρο μας!
Πραγματικά,τώρα,μετά από οκτώ μήνες ενασχόλησής μου με την ζωγραφική,βρίσκω ότι είναι ένας τρόπος,να εκφράσεις αυτό που αισθάνεσαι μέσα σου.Αυτό ίσως,που στερήθηκες από την παιδική σου ηλικία,ίσως ακόμη.....και αυτά που έζησες...από μικρός.Ίσως-ίσως,να είναι και μία αντίδραση του καθ 'ένα από εμάς,από αυτά που έζησε στην εργασία του,στην οικογένειά του.Σίγουρα όμως,δεν είναι...ο μόνος τρόπος έκφρασης.Άλλοι γράφουν,διαβάζουν,γάφουν ποίηση....κλπ.
Σίγουρα.....το να μην κάθεσαι με σταυρώμένα χέρια,είναι θέμα θέλησης και δύναμη ψυχής!
Λία...

zinaa kapa είπε...

καλη μου φιλη.... ηρθα επισκεψη εδω μετα που μου εγραψες!!!

τελεια τα εργα σου!!!!!

Λιάντα είπε...

Ζίνα μου....σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Αληθινά,χάρηκα που ξανά βρεθήκαμε....
Καλό βραδάκι στην όμορφη Κύπρο μας!
Λία...

αχτίδα είπε...

Γλυκειά μου καλημέρα . Λιγο πριν φύγω πέρασα για καφεδάκι , είδα τα έργα σου και άνθησε η καρδιά μου, υπέροχη δουλειά, ο άνδρας μου τέτοια δουλειά αρέσει.Εχω ζωγραφίσει τα πάντα μα η μοντέρνα τέχνη μου αρέσει και τώρα που είμαι στη δύση της εμπορικής καριέρας μου γιατί σε 3 χρόνια σταματώ τη χονδρική πώληση , τώρα αρχίζω να κάνω αυτό που με κινεί τη περιέργεια, τις μικτές τεχνικές, προσθήκη υλικών , ανάγλυφα, κολάζ..και μου αρέσει αυτό το παινίδι δημιουργίας..ο άνδρας μου αρέσει το ..μήλο μήλο..όπως λέει, και όταν βλέπει που πουλώ έργα μοντέρνα να είσαι απο μια μεριά να γελάς..προσπαθεί να αλλάξει γνώμη στο πελάτη και συγχίζεται που δεν μπορεί.λέπεις πια τα νέα ζευγάρια αποφασίζουν κατά 90% μοντέρνες τεχνικές.Προημερών πούλησα ένα πίνακα κολάζ , με γυαλιά , καθρέπτες,κεραμικές προσθήκες..έπαθε ο άνδρας μου!!!

Λιάντα είπε...

Γεωργία μου....
Αληθινά,σ'ευχαριστώ για τα καλά σου....λόγια!
Είσαι μία καταξιωμένη ζωγράφος,εδώ και αρκετά χρόνια και όταν ακούω να λες εσύ για την δική μου δουλειά,πραγματικά,με ανεβάζει στα σύννεφα.
Δεν έχει καμία σημασία με τι είδους ζωγραφική ασχολείσαι.Εκείνο που για μένα μετράει,είναι εκείνη η χαρά,η ικανοποίηση....στο τέλος κάθε έργου,που βγήκε με τα χεράκια μας.
Θα συμφωνήσω μαζί σου,για την μοντέρνα ζωγραφική,είναι κάτι που κι εμένα προσωπικά,με συναρπάζει,γιατί με συναρπάζει ο εικαστικός σουρεαλισμός.Δεν μπορώ όμως να ασχοληθώ μαζί του καλλιτεχνικά,γιατί οι γνώσεις μου πάνω στη ζωγραφική,είναι απειροελάχιστες.Δεν σπούδασα τη ζωγραφική,αλλά ήρθε...από μόνη της στο μυαλό μου.
Είδα τη δουλειά σου,η οποία εμένα προσωπικά,με συναρπάζει.Και είμαι σίγουρη,ότι μόλις αισθανθείς τον ελεύθερο χρόνο να κυλάει μέσα σου,θα βγάλεις τον άλλο σου εαυτό,αυτόν που μέχρι τώρα,ίσως δεν γνώρισες.....
Το πιστεύω αυτό,ακράδαντα,γιατί κι εγώ τριάντα χρόνια,ήμουν λογίστρια,μπερδεμένη στους αριθμούς και τους λογιστικούς κώδικες.Μόλις ηρέμησα από όλα αυτά,μου βγήκε......λόγω ελεύθερου χρόνου ,θέλησης και αγάπης,αυτή η καλλιτεχνική δραστηριότητα.
Ελπίζω κάποια στιγμή,να τα πούμε και από πιο...κοντά!
Την καλησπέρα μου.....
Λία...

pink floyd είπε...

Πολύ όμορφα τα έργα σου, συγχαρητήρια!
Σε βρήκα από το μπλογκ της αχτίδας.

Λιάντα είπε...

pink floyd.......
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καλέ μου....φίλε!
Ειλικρινά,χάρηκα για την σύμπτωση αυτή,γιατί κι εγώ με τη σειρά μου,είχα την τύχη,να διαβάσω το δικό σου blog,που με τόσο ζήλο και κέφι έχεις δημιουργήσει.
Συγχαρητήρια...και σ' εσένα!
θα σε διαβάζω...καθημερινά....
Λία...

faraona είπε...

Λία γειά σου κι απο δω!
Δεν ζωγραφίζεις απλα ομορφα αλλά εχεις πολυ ανεπτυγμένη την καλαισθησία μέσα σου!Φαίνεται έντονα αυτό στα έργα σου και για μένα ειναι πολυ σημαντικό.
Σε φιλώ.



***σε βάζω λίνκ όπως σου είπα.

Λιάντα είπε...

Φαραώνα μου.....
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Χάρηκα που τα είπαμε....
Είναι μια όμορφη αρχή κι αυτή.
Τα φιλιά μου.....
Λία...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πιστεύω να ανοίγεις το μπλοκ σου και να δεις ότι σου προσφέρω ένα δωράκι, μπορείς να περάσεις για την παραλαβή
πολλά φιλάκια με αγάπη

Λιάντα είπε...

Καλή μου Γαστεροπληξ....!
Σ'ευχαριστώ από καρδιάς!
Και βέβαια θα περάσω ,μόλις πατήσω καλά στα πόδια μου.
Βλέπεις,στη ζωή μας υπάρχουν και τα άσχημα απρόοπτα....
Έλειπα στην Αθήνα,για να αποχαιρετήσω τον καλύτερό μου φίλο και ποιητή,που έγραφε στο....
http://www.prioni-prioni.blogspot.com/
Ξέρω...η ζωή συνεχίζεται και αυτ'ο θα κάνω,μόλις μπορέσω.
Σ'ευχαριστώ πολύ !
Πολλά φιλιά κι από εμένα.....
Λία...

αχτίδα είπε...

Φίλη μου τι κάνεις;