Τετάρτη, 29 Απριλίου 2009

29-4-2009


ελαιογραφία 50χ70

8 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αχ, μαγιάτικα λουλούδια μαζεύει; ζηλεύω, εγώ δεν θα πάω πουθενά, με τα λουλούδια της βεράντας θα πιάσω το Μάη, (να κοιτάξω μόνο να τον πιάσω καλά μη μου φύγει, για να μην ξεχνάω και τα γονιμικά έθιμα των προγόνων!!!!!)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ανέβασα συνταγή για τα κριτσίνια που ζήτησες, σούπερ αφιερωμένα σε εσένα καλή μου

Phivos Nicolaides είπε...

Μέρα Μαγιού μου θύμισες!!

Λιάντα είπε...

Γαστεροπληξ μου,μη ζηλεύεις και πολύ,θα σου κάνω εγώ παρέα.....
Κι εμείς,εντός κι επί τ'αυτά....θα είμαστε.Ευτυχώς όμως,έχουμε αρκετή πρασινάδα...εδώ ,αρκει ν'ανοίξω την πόρτα της κουζίνας μου και να βγω στον κήπο.Και μόνο στη σκέψη,ότι θα ξεχυθεί πολύς κόσμος στους δρόμους,δεν θέλω να το κουνήσω ρούπι....
Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα!
Την αγάπη μου....!!
Λία...

Λιάντα είπε...

Σ'ευχαριστώ για τα κριτσίνια,περίμενα τη συνταγή,πως και...πως,γιατί τα λατρεύουν οι θυγατέρες μου...
Έρχομαι στο blog σου,ευθύς αμέσως....

Λιάντα είπε...

Φοίβο.....
Έχεις δίκιο!
Η Άνοιξη,ήρθε και στη σκέψη μου....τελικά.
Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα να έχεις!
Από Θεσσαλονίκη.....με εκτίμηση!
Λία...

Ανώνυμος είπε...

Είμαι τυχερός... γιατί είδα τον όμορφο πίνακά σου από κοντά...
Είναι ομορφότερος απ' ότι στην φωτογραφία...
Μου άρεσε πολύ!
Θά ήθελα να ήμουν δίπλα σου όταν τον ζωγράφιζες με τα άξια χεράκια σου...
Δεν μπόρεσα παρ'όλο που με κάλεσες...
Μιαν άλλη φορά...

Κωστής

Λιάντα είπε...

Κωστή μου.....ίσως μια άλλη φορά,να είσαι πιο....ΤΥΧΕΡΟΣ!
Καλά.....συγνώμη.Τύχη είναι για σένα να βλέπεις κάποιον να ζωγραφίζει;Και ειδικά...εμένα ,που πασαλίβομαι από την κορυφή ως τα νύχια με χρώμα;
Τελικά,ναι...έχεις απόλυτο δίκιο!
Στην πραγματικότητα,όλοι οι πίνακες είναι σαφώς καλύτεροι.Δυστυχώς οι φωτογραφίες,αδικούν πολλά έργα,όσο καλός να είναι ο φωτογράφος....
Αλλά εντάξει,ξέρεις ότι αυτό το συγκεκριμένο θέμα,εμένα προσωπικά δεν μ'απασχολεί.
Πολλά φιλιά.....εκεί στην Χαλκιδική....ΤΥΧΕΡΕ!
Αυτό....μάλιστα,είναι τύχη!
Λία...