Τρίτη, 28 Απριλίου 2009

27-4-2009



ελαιογραφία 60χ80

7 σχόλια:

fotini είπε...

το πρωτο πραγμα που προσεχω σε εναν πινακα ειναι τα χρωματα και μετα το θεμα.και τα δικα σου χρωματα ειναι παρα πολυ ομορφα.την καλημερα μου.

gasteroplix είπε...

η διπλανή άποψη του προηγούμενου πίνακα, σα να κάνω βόλτα στο δάσος βήμα προς βήμα, κι ένας πίνακας

λατρεύω τα χρώματα

Λιάντα είπε...

Καλημέρα...Φωτεινή!
Πραγματικά,έτσι είναι όπως το λες.
Όλα,στη ζωγραφική,ξεκινούν από τα χρώματα.Αυτά είναι που κάνουν το πρώτο κλικ και.....στον ζωγράφο,γι' αυτό που θα δημιουργήσει,αλλά και για εκείνον που θέλει να αποκτήσει έναν πίνακα,πρωτίστως θα ψάξει τα χρώματα που ταιριάζουν στο προσωπικό του γούστο.
Τα φιλιά μου.....
Λία...

Λιάντα είπε...

Καλή μου....Γαστεροπληξ,καλημερούδια!
Ναι,αυτός ο πίνακας ξεκίνησε για να βελτιώσει τον πρώτο,που διστακτικά,τον έκανα μικρό.Δεν ξέρω πραγματικά πως συμβαίνει,η δεύτερη προσπάθεια,πάντα μου βγαίνει χειρότερη από την πρώτη.
Τέλος πάντων,η βόλτα.....μετράει!
Σ'ευχαριστώ!
Πολλά φιλάκια!!!!
Λία....

opinion είπε...

Δεν μπορώ να αντισταθώ στα συναισθήματα που μου δημιουργεί το έργο. Ήδη, το έχω μοιραστεί με τους φίλους επισκέπτες του blog μου.

Ω! Θεέ μου, όπου το θράσσος βαπτίζεται πρωτοβουλία!!!

Καλή Πορεία.

Λιάντα είπε...

opinion ........
Σας ευχαριστώ,για τα τόσο όμορφα λόγια !
Κρατώ το....."καλή πορεία",διότι θα μου χρειαστεί!
Τελικά,η αρχή είναι εύκολη,η πορεία όμως,πιέζεται από το αίσθημα...της ευθύνης.
Καλό σας βράδυ!
Λία...

opinion είπε...

Και όμως η γη κινείται ακόμη και τις ώρες που δεν είμαστε στα blogs.

Μέσα από το έργο σας, απολαμβάνω και τα αρώματα που, κατά τη γνώμη μου, πλημμυρίζουν το κέντρο του θέματος.

Τι ΚΑΛΑ...