Δευτέρα, 27 Απριλίου 2009

26-4-2009


ελαιογραφία 40χ50

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Λία, αυτός ο πίνακάς σου είναι υπέρβαση...
Μου άρέσει, συγχαρητήρια...
Τι ουρανός....

Φιλιά
Κωστής

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολύ ωραίο, τι πανέμορφα χρώματα πυ έχει ο ουρανός!!!!

ntina είπε...

όμορφος Λιάντα...πολύ όμορφος...
..την καλησπέρα μου.

Λιάντα είπε...

Κωστή μου,μάλλον......υπερβάλεις.
Σου είχα πει,ότι στερήθηκα τη ζωγραφική τόσες μέρες και είχα μία ιδέα.....
Ε...αυτή ήταν στο περίπου βέβαια....
Λία...

Λιάντα είπε...

Γαστεροπληξ μου.....!
Λίγο υπερβολικός βγήκε ο ουρανός,αλλά δεν πειράζει....
Οι ζωγράφοι,κάνουν και υπερβάσεις.
Βέβαια εγώ,δεν είμαι ζωγράφος,αλλά το τόλμησα στην προσπάθεια να γίνω κάποια στιγμή.
Πολλά φιλάκια καλή μου κοπέλα....
Καλό βραδάκι!
Λία...

Λιάντα είπε...

Ντίνα μου....καλώς όρισες!
Χρόνια σου πολλά,αν και λίγο αργά....
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Προσπαθώ,όσο μπορώ,από αυτά τα ελάχιστα που γνωρίζω,πάνω στη ζωγραφική.
Την αγάπη μου....!
Λία...

Phivos Nicolaides είπε...

Όμορφες καλλιτεχνικές αναζητήσεις. Μπράβο σου πραγματικά!

Λιάντα είπε...

Την καλημέρα μου,στην όμορφη....Κύπρο μας!
Σ' ευχαριστώ...πολύ!
Η καλλιτεχνική μου αναζήτηση,μάλλον είναι μία αντίδραση,μία έκρηξη που 30 χρόνια μουντής σκλαβιάς,κρυβόταν πίσω από ισολογισμούς,απογραφές και λογιστικά βιβλία.
Τις καλύτερες.....ευχές μου και για τις δικές σας λογοτεχνικές αναζητήσεις!
Λία...

annafrank είπε...

Λια μου καλησπέρα σε αυτην την ομορφη δημιουργια σου που βλέπουν τα ματακια μου.Συγχαρητηρια κουκλα μου.Ξερεις οτι ειμαι λατρης της ζωγραφικης ...δεν θυμαμαι αν στο εχω πει!!

Λιάντα είπε...

Άννα μου.......
Δεν πιστεύω τι βλέπουν τα ματάκια μου!
Χαθήκαμε......καλή μου Αννούλα....ε;
Δεν περίμενα ότι θα με βρεις εδώ,πραγματικά.
Θυμάμαι τις καλλιτεχνικές σου ανησυχίες,όπως και την καλαισθησία σου.
Η φιλενάδα σου,είδες......ε;
Περίμενα να βγω στη σύνταξη,για να ανακαλύψω ότι τα καταφέρνω και στη ζωγραφική.
Χάρηκα που είσαι καλά!
Ελπίζω να τα λέμε.....
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Φιλάκια στον Κωστή σου και με την ευκαιρία να σου ζήσει,να είναι πολύχρονος και πάντα.....με υγεία.
Την αγάπη μου....
Λία...