Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009

30-3-2009



ελαιογραφία,50χ60

6 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

έτοιμοι για εκδρομή...πάρτε κάμερες και φωτογραφικές και πάμε, α, πάρτε και ψωμοτύρι και ουζάκι να έχουμε και κάτι, μετά την περιήγηση, θα πάμε ψηλά στο λόφο για να έχουμε θέα

Benikos place είπε...

Μπραβο Λιαντα, ετσι να αγαλιασει και μας λιγο η καρδουλα μας με ενα ομορφο ελλινικο τοπιο.
γεια χαρα σου.

Λιάντα είπε...

Γαστεροπληξ,χαίρομαι που σου έδωσε αυτή την όμορφη διάθεση ο πίνακας.
Ε.....είπα να σου κάνω το χατήρι,να του δώσω λίγο Ανοιξιάτικο χρώμα,μιας και στον προηγούμενο,παραπονέθηκες για τα μελαγχολικά του χρώματα.
Την αγάπη μου...καλή μου κοπέλα!
Λία...

Λιάντα είπε...

Benikos,χαίρομαι...που σου θύμισε την Ελλαδίτσα μας ο πίνακας.
Αυτός,ήταν και ο απότερος σκοπός μου.
Καλημερούδια....στο Βερολίνο!
Λία...

Ανώνυμος είπε...

Λία,
Μου άρεσε ο πίνακά σου, έχει ωραία χρώματα και είναι διαφορετικός από τους άλλους.
Γιατί όμως κοιτάζοντάς τον ζαλίζομαι ελαφρά;...

Με αγάπη
Κωστής

Λιάντα είπε...

Κωστή μου....ίσως να σε πείραξε το ιώδιο της θάλασσας ,η βόλτα κοντά σ'αυτή......
Πολύ...πιθανόν...!
Λία...