Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009

19-3-2009



ελαιογραφία 40χ60

6 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

τι όμορφοι πίνακες, γεμάτοι αγάπη για τη φύση

καλώς σε βρήκα καλή μου

Λιάντα είπε...

Καλώς όρισες....στο σπίτι με τα χρώματα....!
Σέυχαριστώ,για τα καλά σου λόγια!
Την καλησπέρα μου!
Λία...

Benikos place είπε...

Ολα πολυ ομορφα...ετσι οπως τα βλεπω αυτη τη στιγμη απο το παραθυρο μου...εξω χιονιζει.....

..θα μας ζωγραφισεις εναν Ηλιο???

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

πολύ όμορφη δουλειά
Αχ πόσο ΄΄ζηλευω ΄΄τους ανθρώπους που μπορούν και ζωγραφίζουν

Λιάντα είπε...

Βenikos.....
αντίθετα μ'εσένα καλέ μου φίλε,λατρεύω το χιόνι.Τι κρίμα που δεν χιονίζει....κι εδώ;
Θα προσπαθήσω,να ικανοποιήσω την επιθυμία σου,στις επόμενες μέρες.
Την καλησπέρα μου....!
Λία...

Λιάντα είπε...

Βίκυ μου.....καλώς όρισες!
Για να πω την καθαρή αλήθεια κι εγώ ζήλεψα,τον τσολιά από πουρέ.
Είμαι σίγουρη,ότι είναι μία καλή αρχή,για να ξεκινήσεις ζωγραφική.
Πίστεψέ με,αν το ΘΕΛΕΙΣ πραγματικά,θα τα καταφέρεις και σ'αυτό τον τομέα.
Πολλά φιλιά καλή μου...!
Λία...