Πέμπτη, 12 Μαρτίου 2009

12-3-2009

ελαιογραφία,50χ50

4 σχόλια:

παπαρουνα είπε...

υπεροχο!!!με ταξιδεψε!!σε ομορφο μερος ρομαντικο!!

Λιάντα είπε...

Την καλημέρα μου....παπαρούνα.
Χαίρομαι πραγματικά,που αισθάνθηκες τόσο όμορφα.
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Ελπίζω και εύχομαι,να καταφέρω να σε ταξιδέψω σε ακόμη πιο όμορφα και ρομαντικά μέρη.
Καλή σου εβδομάδα...!
Λία...

Maria Tzirita είπε...

Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα τελικά... Έχεις εξαιρετικό ταλέντο και βαθιά ευαισθησία και αγάπη για τους ανθρώπους... Θα τα λέμε συχνά, φιλάκια πολλά!

Λιάντα είπε...

Μαρία μου....την καλημέρα μου!
Αληθινά κι εγώ χάρηκα που γνωρισθήκαμε έστω και μέσα από τα blogs.Είναι κι αυτός ένας συναρπαστικός κόσμος,όπως ο κόσμος της Λενιώς,με τις μυρωδιές και τους ήχους,με την αίσθηση και το συναίσθημα.
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Προσπαθώ κι εγώ όσο μπορώ,να είμαι ένας δημιουργικός,απλός άνθρωπος,όπως όλοι όλοι μας....
Θα τα λέμε.....βέβαια!
Πολλά φιλιά...!
Λία...