Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2008

Στο χρώμα της βιολέτας


30-11-2008

6 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλησπέρα Λία μου..
Απαντώ εδώ την ερώτησή σου στο προηγούμενο σχόλιο. Διάλεξα αυτό το ψευδώνυμο γιατί ένιωσα ότι με εκφράζει τέλεια. Για μένα το γυαλί είναι κάτι φαινομενικά σκληρό, που όμως μπορεί να να σπάσει και να γίνει θρύψαλλα.. Και το διάλεξα γιατί ταιριάζει με μένα.. Μπορεί πολλές φορές να φαίνομαι σκληρή ή κυνική, αλλά είμαι πολύ ευαίσθητη και αρκεί μία μικρή κουβέντα, μία εικόνα, οτιδήποτε να με κάνει να κλάψω από λύπη ή από συγκίνηση..

Ωραία κι αυτή η ζωγραφία, μου βγάζει κάτι γαλήνιο..

Καλό βράδυ γλυκιά μου Λία!

e-ioannis είπε...

καλημερα καλο μηνα !

Λιάντα είπε...

Δακρυάκι μου...Καλημέρα και καλό μήνα καρδούλα μου!
Υδροχοάκι είσαι;
Έτσι είναι και η Μαρία μου,η μεγάλη μου κόρη.Εύθραυστες ψυχούλες.....αχ....
Να μου προσέχεις...μικρή μου!
Να προσέχεις από τις κακοτοπιές,που είναι πολλές.
Πολλά φιλάκια....!
Λία...

Λιάντα είπε...

Καλημέρα Γιάννη μου και καλό σου μήνα....!
Όλα καλά;
Λία....

e-ioannis είπε...

Πολύ καλα.
δοξα τω θεω

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πώς το κατάλαβες;! Ναι, υδροχόος είμαι!!! Και κοίτα να δεις, εκτός από ίδιο ζώδιο, είμαστε και συνωνόματες με την κορούλα!!!
Οι υδροχόοι είμαστε παρεξηγημένο ζώδιο.. Μας θεωρούν αναίσθητους και ότι δε μας καίγεται καρφάκι, αλλά δεν μας καταλαβαίνουν.. Δεν τους αφήνουμε να γνωρίζουν τι κρύβουμε μέσα μας, φοράμε ένα χαμόγελο και κρύβουμε τον πόνο ή την λύπη μας..
Οι κακοτοπιές είναι τόσο πολλές και ύπουλες που όσο και να προσέξουμε, δυστυχώς δεν γίνεται να τις αποφύγουμε εντελώς..
Καλό μήνα γλυκιά μου Λία!
Σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις ευχές που μου δίνεις κατά καιρούς, να ξέρεις ότι τις ακούω και τις κρατάω!