Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2008

Γαλήνη....

20-11-2008

9 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

είναι πάρα πολύ όμορφο και πραγματικά εμπνέει γαλήνη.. Μπράβο

Λιάντα είπε...

Σ'ευχαριστώ....Κλωστούλα μου!
Και για σένα,καλή αρχή εύχομαι,στην προσπάθειά σου....!
Λία

γυάλινο δάκρυ είπε...

Σοβαρά είναι τα πρώτα βήματά σου όπως μου λες στο προηγούμενο σχόλιο; Δεν το πιστεύω! Είναι πραγματικά τέλειες, σαν αυτές που βλέπω σε εκπομπές με επαγγελματίες ζωγράφους και παρακαλάω να μπορούσαν κι εγώ να ζωγραφίσω έτσι..

γυάλινο δάκρυ είπε...

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου για την υγεία μου, το είδα. Είμαι σχεδόν καλά πλέον! Εύχομαι να είσαι κι εσύ καλά! Φιλάκια!

e-ioannis είπε...

το ταλεντο δεν μπορει να κρυφτει

Λιάντα είπε...

Δακρυάκι μου....μικρό!
Ναι,είναι τα πρώτα μου έργα και είναι αλήθεια.
Βέβαια,από μικρή είχα μία κλήση στη ζωγραφική,που δεν μπόρεσα να αξιοποιήσω.Έπειτα ήρθαν οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις,η οικογένεια,τα παιδιά,που δεν μ'άφησαν να ασχοληθώ.Τώρα όμως που όλα πήραν το δρόμο της ηρεμίας,αισθάνθηκα,θέλησα να κάνω΄,αυτό που ονειρευόμουν πάντα.
Έχω τη διάθεση,τον χρόνο,τώρα πια....
Φιλάκια...!
Λία

Λιάντα είπε...

Ιωάννη μου,έχεις δίκιο σ'αυτό που λες!
Απλά,υπάρχουν ταλέντα....και ΤΑΛΕΝΤΑ.Εγώ,είμαι ακόμη μικρό ταλεντάκι,αλλά προσπαθώ....!
Σ'ευχαριστώ.....καλέ μου συμπολίτη,για τα καλά σου...λόγια!
Καλό βραδάκι...!
Λία....

Σακης είπε...

Όντως είναι υπέροχα τα έργα σου και όπως λες πως είναι τα πρώτα βήματα σου (μετά από πολλά πολλά χρόνια ξανά έπιασες τα πινέλα στο χέρι σου). Αξίζεις να σου πουν ΜΠΡΑΒΟ σου.
Γυάλινο δάκρυ κάποτε διάβασα πως μαθαίνουμε στο σχολειό να γράφουμε όμορφα, (εμφανίσιμα και στην γραμμή γραμμένα ), όλοι λυπών που έμαθαν να γράφουν ξέρουν και να ζωγραφίζουν απλός το μεράκι και η εξασκήσεις είναι αυτό που καλυτερεύει κάθε τι στην ζωή μας.
Συνέχισε λοιπόν και όταν έχεις χρόνο και χαρά να έκφρασης αυτό που θέλεις στο πανί κάντο.
Φιλικά πάντα….

Λιάντα είπε...

Καλημέρα...Σάκη!
Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Ναι,σίγουρα είναι έκφραση η ζωγραφική και πάνω απ'όλα αγάπη και μεράκι.
Αν θέλουμε και αν αγπάμε κάτι,σίγουρα μπορούμε να το αποκτήσουμε,να του δώσουμε χρώμα και ζωντάνια.
Να είσαι καλά.....
Λία..