Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2008

Η ήρεμη λιμνούλα....


15-11-2008

7 σχόλια:

e-ioannis είπε...

Εχεις καλλιτεχνικο χερι

Λιάντα είπε...

Ιωάννη....σ'ευχαριστώ!
Απλά,προσπαθώ......
Καλό βραδάκι!!!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Υπέροχες είναι! Και αυτή και η από κάτω με τις ροζ αποχρώσεις.. Και το ροζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα με όλες τις αποχρώσεις του..

Λιάντα είπε...

Δακρυάκι μου.....!
Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου!
Είναι τα πολύ πρώτα βηματάκια μου,θέλω ακόμη αρκετή δουλειά.
Προσπαθώ όμως....
Φιλάκια.....μικρή μου!
Λία

Σακης είπε...

Και από εμένα τα συγχαρητήρια μου, είναι υπέροχα τα έργα σου.
Πάντοτε είναι κάποιος ευχαριστημένος βλέποντας πως τα κατάφερε, της σκέψης του να της μεταφέρει σε χαρτί, πανί, μέταλλο, πηλό, ξύλο και σε άλλα πολλά που μπορούν να εκφράσουν την ομορφιά της φαντασίας.
Συνέχισε τον αγώνα προς την ψυχική σου ευχαρίστηση.

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Τυχαία "έπεσα" στο ιστολόγιό σου. αλλά θα το παρακολουθώ! τι όμορφος πίνακας! Γαλήνεψα αυτόματα στη θέα της λίμνης!! Συγχαρητήρια!!

Λιάντα είπε...

Γιάννη μου,καλέ μου συμπολίτη,σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Χαίρομαι που μία από τις δημιουργίες μου,άγγιξε την ψυχή σου,μου δίνει θάρρος για την συνέχεια.....
Καλό σου βράδυ!
Λία...